наші студенти

  • УЧАСТЬ СТУДЕНТІВ-ЕЛЛІНІСТІВ У ПОДІЯХ МІЖНАРОДНОГО ТУРИСТИЧНОГО САЛОНУ УКРАЇНА – UITM 2017

    У Києві відкрили Центр туризму Греції в Україні, який презентували масштабною виставкою у Київському МВЦ на початку жовтня.

    У відповідь на звернення Центру грецького туризму в Україні щодо підтримки та допомоги в проведенні заходів, пов’язаних з популяризацією в нашій країні грецьких туристичних напрямків, студенти Центру елліністичних студій та грецької культури імені Андрія Білецького (студентки новогрецької групи: М.Костенюк (2 рік магістратури), М.Гергель (4 курс), К.Миронова (4 курс), А.Ковальчин (4 курс) брали участь (з 02.10. до 06.10.) в подіях Міжнародного туристичного салону «Україна» - UITM’2017, з метою покращення перекладацьких компетенцій та налагодження зв’язків щодо можливого майбутнього працевлаштування.

  • Вручення дипломів бакалаврам Інституту філології

    7 липня відбулося урочисте вручення дипломів бакалаврам Інституту філології. Привітали випускників директор Інституту філології та його заступники, а також завідувачі випускових кафедр.

    Цьогорічними випускниками були і активісти студентського парламенту та профбюро, які виступили зі святковою промовою.

    Категорії: 
  • Магістри 2017: церемонія вручення дипломів у ІФ

    30 червня дипломи отримала нова когорта філологів: класики і медіалігнгвісти, літ.творці і культурно-мистецькі аналітики, славісти і україністи, русисти і фольклористи, знавці мов і літератур Далекого і Близького Сходу, тюркологи і перекладачі та філологи західноєвропейських мов.

    Позаду шість років навчання, участь у науковому і культурному житті Інституту філології, попереду - вміння концептуально і креативно мислити, гідність, інтелект і відкритість до світу.

    Теплі побажання наповнювали цього дня актову залу Інституту філології. Лунали промови випускникв, та викладачів, адміністрації і гостей. Сьогодні випускники впевнено крокують до мети, а завтра вони - посли і консули, робота в різноманітних установах, послідовний і синхронний переклад на ділових зустрічах, редакції і міністерства, навчальні заклади. Успіхів кожному на шляху до мети!

    Більше фото: goo.gl/BFRnuK, goo.gl/BXTvKw, goo.gl/XQCXJScontent_copyCopy short URL

    Категорії: 
  • Чому важливо комунікувати: літня практика студентів-філологів

    Цьогоріч Інститут філології започатковує нову навчально-виробничу практику - «Соціально-комунікативну» для студентів освітнього ступеня «бакалавр».

    Уміння працювати з людьми – важлива складова філологічних професій. Сучасні реалії життя в Україні й в інших країнах Європи вказують на потребу істотної трансформації змісту та форми практичної підготовки студентів університетів. Тому в процесі навчання фахівців необхідно орієнтуватися на виклики та потреби суспільства, а передусім – ринку праці.Його запити потребують не лише професійних/фахових знань та компетентностей (Hardskills), але й загальних, соціальних (Softskills). Роботодавці передусім звертають увагу на навички роботи в колективі, стійкість до стресових ситуацій, швидку адаптацію до різних умов праці та різних колективів, здатність до навчання упродовж усього життя.

    Однією з причин проведення такої практики стали також динамічні зміни інформаційно-технологічного суспільства, соціальні мережі, до яких активно долучаються люди різних вікових груп. Тому вказана практика має і просвітницький та педагогічний компоненти, спрямовані не лише на отримання студентами знань, а й на оволодіння ними когнітивно-комунікативними навичками, а також навичками соціальної адаптації.

    Так, студенти-другокурсники, які навчаються освітньою програмою «Українська мова і література, іноземна мова» з 12-го червня розпочали проходження такої практики.

    Інститут філології запропонував цілу низку організацій та установ для проходження практики (відповідальною за практики в ІФ є заступник директора Галина Усатенко)

    Тож розвивати свої вміння і здобувати нові навички наші студенти нині мають змогу: в Українському національному інформаційному агентстві «Укрінформ», видавничій групі "Шкільний світ" (газета "Українська мова і література"), Благодійному фонді "Творчий центр ТЦК", агенції «АртПоле», Всеукраїнській громадській організації «Комітет виборців України», Центрі допомоги учасникам АТО Київської обласної державної адміністрації, Громадській організації «Всеукраїнське молодіжне об’єднання скаутів «ЕХО» та багатьох інших. Серед місць проходження практики маємо і Український центр оцінювання якості освіти, де наші філологи відповідають за внесення даних до бази. А з 26 червня розпочалася практика у Міністерстві освіти і науки України на гарячій телефонній лінії «Вступна кампанія 2017».

    Відповідальна робота під час проходження практики дасть студентам вже після другого курсу отримати цінний досвід і знання, які допоможуть у подальшому здобутті фаху і розвитку себе як хорошого спеціаліста у гуманітарній сфері, адже метою навчально-виробничої практики є оволодіння студентами соціальними компетенціями (Soft-skillscompetencies), тобто здатністю комунікувати з різними соціальними групами, працювати в колективі, оволодіти індивідуальним підходом у роботі з колегами, дітьми дошкільного, шкільного віку, людьми похилого віку, представниками різних соціальних груп, а також застосовувати в роботі та повсякденному спілкуванні широкий комплекс знань із соціогуманітарного блоку дисциплін.

    Категорії: 
  • Літературні читання у дворику ІФ

    22 травня у внутрішньому дворику Інституту філології відбулися традиційні літературні читання за участі випускників і студентів спеціальності "Літературна творчість". Такий захід проводиться щорічно у день перепоховання Тараса Шевченка. У понеділок у дворику звучали не лише поезія і проза, а й авторські пісні під гітару і сопілку. Було влаштовано перформанс. А також можна було на фотосушці ознайомитися з біографіями випускників, які реалізували себе в мистецьких сферах.

  • Філологи стали переможцями літературного конкурсу "Смолоскип"

    2 травня відбулося традиційне вручення премії видавництва "Смолоскип". Щорічний літературний конкурс - очікувана подія для молодих літераторів, адже є важливою сходинкою до сучасного літературного процесу.

    Серед цьогорічних лауреатів - творчі студенти та випускники Інституту філології. У номінації "Поезія" одразу другу і третю премію отримав Ігор Мітров (випускник русистики) за збірки "Батрахіоміомахія" та "Даун Хаус". Третю премію в поетичній номінації отримав випускник полоністики Андрій Піскун, відомий в літературних колах як Богуслав Поляк.

    У різних номінаціях посіли почесні місця студенти спеціальності "літературна творчість": Олеся Зеліско зі збіркою "Болиголов" (третя премія в номінації "Проза"), Микола Гуменюк (четверта премія у "Поезії"). Спеціальні відзнаки журі отримали в номінації "Поезія": Олена Бодасюк, Наталія Мандрицька та аспірантка Яніна Дияк.

    Випускники спеціальності "літературна творчість" не лише перемагають у конкурсах, а й організовують їх. Ігор Астапенко заснував конкурс "Гайвороння", де виконавчою директоркою є Яніна Дияк. Журі ознайомилося із 459 рукописами, що надійшли на конкурс. І перемогу здобула Ольга Цапро, яку урочисто було нагороджено у фіналі, що відбувся 25 березня у Національному музеї імені Тараса Шевченка.

    Вітаємо наших творчих філологів і бажаємо, щоби натхнення не вичерпувалося!

    фото - Дарина Гладун

    Категорії: 
  • Візит студентів-арабістів до Посольства Єгипту

    У середу, 19 квітня, студенти та викладачі-арабісти відвідали Посольство Арабської Республіки Єгипет на запрошення Надзвичайного і Повноважного Посла пана Хоссам Ельдіна Мохамеда Алі для спільного перегляду єгипетського фільму мовою оригіналу і його подальшого обговорення. Подібні заходи вже стали доброю традицією і відбуваються на регулярній основі.

    Цього разу для перегляду було обрано комедію «Чорний мед» (“AssalEswed”, 2010) єгипетського режисера Халіда Мар’і. Незважаючи на комедійний жанр, фільм порушує гострі соціальні проблеми єгипетського суспільства, розповідає про проблеми міжкультурної комунікації, ідентичності, зв’язку з батьківщиною, ознайомлює з повсякденним життям звичайної єгипетської родини, звичаями, традиціями та цінностями єгипетського народу. У фільмі багато яскравих сцен, що відображають щоденне життя Каїра – сучасного багатомільйонного мегаполісу. Крім того, переглядаючи стрічку, студенти мали можливість побачити визначні культурні пам’ятки єгипетської столиці.

    Після перегляду фільму студенти поділилися враженнями від побаченого і подякували пану Послу та співробітникам Посольства за гостинність, підтримку студентів-арабістів та увагу до питання вивчення арабської мови в Інституті філології.

    Захід пройшов у теплій та дружній атмосфері.

    Єгипетський центр арабської мови та культури

  • Філологи здобули чергову перемогу на студентській олімпіаді

    З 10 по 12 квітня в Національному університеті "Острозька академія" проходив ІІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності "Англійська мова та література". Участь у ньому взяли двоє наших філологів і здобули призові місця.

    Михайло Туряниця, студент першого курсу магістратури ОП "Сучасна англомовна комунікація та переклад" посів друге місце, а Сергій Коновалов, студент першого курсу магістратури ОП "Світова література та англійська мова: теорія та методика навчання" нагороджений дипломом за ІІІ місце.

    Вітаємо наших переможців!

  • Відбулися змагання з програмування серед студентів "прикладної лінгвістики"

    12 квітня в Інституті філології відбувся хакатон - змагання з програмування - для студентів спеціальності "Прикладна лінгвістика", організований лабораторією комп'ютерної лінгвістики при кафедрі української мови та прикладної лінгвістики у співпраці з викладачами факультету комп'ютерних наук та кібернетики. У заході взяли участь команди студентів першого, другого та третього курсів.

    Завданням, над вирішенням якого працювали учасники, було навчити комп'ютер максимально точно визначати частини мови, власні назви, числові позначення і абревіатури.

    Переможцями змагань стала команда 1-го курсу, яка обрала собі зіркову назву "Оріон": Катерина Бреус, Аліна Гарбіч, Анастасія Горянська, Анастасія Єсипенко, Павло Кучмійчук, Дар'я Новікова.

    Інші дві команди, котрі назвалися "Фіксики" і "Тупіки", отримали заохочувальні призи.

    У цілому хакатон проходив у дружній змагальній обстановці, і всі його учасники отримали неоціненний досвід командної роботи в режимі, хоч і короткотривалого, але продуктивного на ідеї марафону.

    Надалі подібні змагання з прикладної лінгвістики планується зробити щорічними із залученням до них ширшого кола студентів.

    Ярина Ходаківська,
    фото - Маргарита Лангенбах, Валерій Попов

  • Тюркологи на студентській олімпіаді вибороли усі призові місця

    5 квітня 2017 р. на базі Київського національного лінгвістичного університету пройшов фінальний тур Всеукраїнської студентської олімпіади з турецької мови. Усі призові місця і безапеляційну перемогу вибороли студенти кафедри тюркології Інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

    Студенти кафедри тюркології Інституту філології продемонстрували високий рівень загальної підготовки, вичерпні знання турецької мови і літератури, країнознавчу обізнаність та блискуче володіння комунікативною компетенцію.

    І місце у Всеукраїнській олімпіаді з турецької мови виборола студентка 4-го курсу Ольга Корінєва, ІІ місце посіла студентка 1-го курсу магістратури Леся Дика, ІІІ місце посіла студентка 3-го курсу Анна Вінниченко. Крім того, заохочувальний сертифікат і V місце отримала студентка 4-го курсу Роксолана Дайоглу.

    Комісія, яка оцінювала знання учасників олімпіади, відзначає, що тут не йдеться про випадковість, чи везіння, адже студенти кафедри тюркології показали високий рівень знань і підготовки.

    Студенти, які брали участь в олімпіаді, зазначають, цього року їхня участь дійсно відзначилася кропіткою працею, роботою над помилками минулорічного досвіду, а також наполегливими зусиллями та ентузіазмом викладачів кафедри тюркології. Зокрема, студенти висловлюють щиру подяку Спотар-Аяр Г.Ю., яка доклала чималих зусиль, щоб з’ясувати на розвиток яких саме компетенцій зробити акцент у роботі зі студентами та, судячи з результатів, попрацювали вони дуже ефективно!

    Пишаємося нашими переможцями!

    Автор - Ольга Пишньоха

Сторінки

Subscribe to наші студенти