Незабаром відкриття виставки ікон Олександра Охапкіна

10 вересня 2013 року в фойє головному корпусі Київського національного університету імені Тараса Шевченка (м. Київ, вул. Володимирська, 64) відбудеться відкриття виставки ікон Олександра Охапкіна в рамках відзначення 200-річчя з дня народження Тараса Шевченка

На виставці будуть представлені ікони художника Олександра Охапкіна з музею української домашньої ікони історико-культурного комплексу «Замок Радомисль» Ольги Богомолець. Колекція налічує … експонатів, серед яких ікони Божої Матері, Христа Спасителя, Пантелеймона Цілителя.

Серед гостей виставки: журналіст, Член Українського медіа-клубу, НСЖУ Лариса Мудрак; співачка, художниця, заслужена артистка Україна Анжеліка Рудницька; автор-виконавиця сучасних та старовинних українських романсів, громадський діяч, Заслужений лікар України, доктор медичних наук, фундатор унікального історико-культурного комплексу «Замок Радомисль».

Організатори виставки: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, історико-культурний комплекс «Замок Радомисль», Центр фольклору та етнографії Інституту філології.

За додатковою інформацією звертайтеся за тел. 239 31 69; 097 382 25 07

Про Олександра Охапкіна та його творчість

Олександр Охапкін народився 28 січня 1962 року в Житомирі.

Середню художню освіту отримав у Дніпропетровському художньому училищі, де навчався у 1978—1982 рр. Після закінчення училища викладав в дитячій художній школі міста Олександрії.

У 1984 – 1990 р.р. навчався на факультеті живопису Київського державного художнього інституту (зараз Національна Академія образотворчого мистецтва і архітектури).

Нині мешкає в Олександрії, працює викладачем в Олександрійській дитячій художній школі.

Олександр Охапкін працює у галузі станкового малярства. В його творах гармонійно синтезуються традиційні техніки стародавнього іконопису і сучасного виконання, такий стиль називають творчою іконою, що має національну основу.

Мистецтвознавці називають творчість Олександра Охапкіна «релігійною поезією у фарбах». Професор історії мистецтва Київської Духовної Академії Дмитро Степовик зазначив, що художник «не хоче просто наслідувати давні ікони, хоч і не бажає радикально віддалятися від традиції закладеної, ще в Римській та Візантійській імперіях. У своїх творах прагне знайти золоту середину – між традицією і його власною філософською налаштованістю щодо ікони як одного з феноменів сприйняття Бога і Його святих через бачення».