"Блогер - літературний герой зі своїм стилем" - Євгенія Кузнєцова

З кожним днем блогінг набирає все більшої популярності, особливо серед молоді. Як почати блогерство, як набрати авдиторію і які дописи набирають найбільше лайків – про це і набагато більше розповіла в останній у цьому семестрі онлайн-зустрічі «ЗМовників» Євгенія Кузнєцова. Зустріч відбулася 24 листопада 2020 року. Модерувала розмову Оксана Мацько, доцент кафедри української мови та прикладної лінгвістики Інституту філології.

Євгенія Кузнєцова – випускниця КНУ імені Тараса Шевченка, ІМВ, спеціальності «міжнародна інформація». Почала кар’єру в журналістиці з англомовних публікацій у Kyiv Post. Захистила дисертацію з магічного реалізму в Іспанії. Професійно займається перекладами з англійської, іспанської і німецької мови та багато й натхненно пише. У найближчому році вийдуть три її книжки різних напрямків: стьобна етнографія, роман та книга-дослідження про мову. Веде популярний блог та власний канал на You Tube.

Розмова з Євгенією Кузнєцовою була легка і відверта. Розпочали з зізнання Євгенії: «Я можу багато від чого відмовитися у житті, але від письменства – ні. Не писати – мука для мене». Далі говорили про «секрети» блогерства. «Писати і ще раз писати. Це основне правило блогера. Написання має стати звичкою. Ця щоденна звичка робить тексти кращими. Завдяки блогерству ти розвиваєш своє письмо. Шліфуєш стиль. Блогерство – майданчик для письма», – каже Євгенія.

Як почати розвивати свої соцмережі?

Відповідь Євгенії проста: «Усі з чогось починають. Не треба засмучуватися, коли перші дописи наберуть всього два лайки – мами і бубусі. Усі так починають. Можна, звісно, писати ʺна злобу дняʺ і таким чином збільшити авдиторію, але до фідбеку треба бути готовим. Це ризик і напруга. Краще дотримуватися правила писати регулярно і з душею. Звісно, треба враховувати, що не все те, що подобається тобі, буде до вподоби авдиторії. Тому інколи можна прибріхувати (сміється Євгенія)».

Блогерство – самореалізація чи заробіток?

Євгенії Кузнєцовій блогерство не приносить заробіток. Вона не фотографується з продуктами на замовлення. Однак, вважає блогерство – розвитком, яке рухає автора і допомагає вибудувати онлайновий бренд. При розвитку «себе як бренду» за рахунок популярності блогер отримує замовлення на роботу. Для Євгенії блогерство, перш за все, є шляхом самореалізації та саморозвитку.

Чи обов’язковим для блогера є візуальний контент?

Візуальний контент важко дається Євгенії. Але шляхом відео вона намагається залучити більшу авдиторію. Наприклад, у фейсбуці не сидять п’ятнадцятирічні. Вони майже не читають. Їхнім медійним майданчиком є TikTok. Зважаючи на це, потрібно робити візуаліальний контент, який краще запам’ятовується. «Відео і картинки є промовистішими», – вважає Євгенія.

Як мотивуватися?

Євгенію Кузнєцову мотивує письмо. Вона надихається художньою літературою. Читає інших блогерів, аби відчувати реальність. «Блогер – літературний герой зі своїм стилем», – вважає Євгенія Кузнєцова.

Окрім блогерства під час «ЗМовників» говорили також про українську мову. Євгенія Кузнєцова наразі знімає відео про мову і намагається привернути увагу молоді. «ЗМовники» бажають успіхів та натхнення Євгенії, дякують їй за поради та неймовірно цікаву розмову. Зустрінемося в наступному семестрі.

Олександра Касьянова

Категорії: