Опитування студентів щодо роботи кафедри стилістики та мовної комунікації

Протягом карантину студенти Інституту філології активно навчаються дистанційно, використовуючи сучасні мультимедійні технології. Сьогодні особливо актуальним є питання про взаємовплив і взаємозв’язок гаджетів, електронних засобів обміну інформацією із освітнім процесом, який можна назвати онлайно-офлайновим.

22-26 квітня кафедра стилістики та мовної комунікації проводила опитування серед студентів щодо якості та продуктивності такої форми навчання. В опитуванні взяли участь 102 студенти різних спеціальностей, серед яких: «Українська мова і література та західноєвропейська мова», «Англійська філологія та переклад, дві західноєвропейські мови», «Слов’янські мови і літератури та переклад, українська мова та література», «Класична філологія», «Прикладна (комп'ютерна) лінгвістика та англійська мова». Анонімне анкетування студентів допомогло зробити скринінг актуальної ситуації в начальному процесі.

Викладачі продовжують бути порадниками і наставниками у пошуковій і дослідницькій діяльності, працюють відповідно до навчальних програм, викладають дистанційно.

Відповідно до результатів опитування студентів найбільше непокоїть велика кількість завдань (91,2 %), проблеми з організацією часу (36,3 %) відсутність постійного доступу до мережі Інтернет (29,4 %). Крім того, респонденти бачать потенційну користь від використання елементів дистанційної форми навчання і в подальшому. Запропоновані студентам запитання та результати їхніх відповідей можна переглянути у вигляді діаграм із коментарями.
Кафедра стилістики та мовної комунікації дякує усім респондентам за участь в опитуванні.

Інформацію надала старший лаборант кафедри стилістики та мовної комунікації Людмила Рудюк

Категорії: