Кафедра тюркології - про переваги ресурсів Zoom, Google Classroom, Skype

Сьогодні черга кафедри тюркології поділитися враженнями про дистанційне навчання в Інституті філології в період карантину.

Кафедра презентує добірку творчих робіт студентів, створених на сайті з розробки графічного дизайну Canva. Тюркологи вивчають мову, літературу та культуру відповідно до освітньої програми, і роблять це в цікавій формі. Вони матимуть досвід із оформлення та презентації власних, здавалося б, звичайнісіньких домашніх завдань. Пишаємося, що несподівані труднощі з гідністю обертаємо на розширення горизонтів освітніх можливостей. Новим досвідом діляться асистенти кафедри тюркології Діляра Карашаєва та Ірина Демірезен.

Діляра Карашаєва: «Дистанційне навчання, з одного боку, створило певні незручності, з іншого – стало поштовхом для впровадження сучасних технологій у класичну систему навчання. Для мене основними інструментами дистанційного навчання стали такі програми: Google Classroom та Zoom».

На думку викладача, основні переваги програми Zoom такі:
- якість зображення та звуку конференцій краща, ніж у Skype;
- є функція «Інтерактивна дошка»;
- на екрані можна транслювати будь-які матеріали: книги, презентації; відео, аудіо.
Серед недоліків – у безкоштовній версії Zoom конференції тривають лише 40 хвилин, потім зв'язок необхідно відновлювати.

Діляра Карашаєва відгукується й про веб-сервіс Google Classroom: «Це справжня знахідка для викладача. Якщо раніше ми лише чули про “сильні” сторони ресурсу, то тепер настав час, щоб скористатися ними на практиці».

В Google Classroom можна:
- створювати окремі класи для різних дисциплін;
- надсилати оголошення студентам;
- розподіляти матеріали за темами;
- надсилати студентам матеріали й завдання у будь якому форматі файлів: doc, pdf, ppt, а також покликання й тести Google forms;
- налаштовувати дату та час публікації. Тобто можна у будь-який зручний час підготувати необхідний матеріал, налаштувати час за розкладом і програма автоматично надішле все студентам;
- бачити час надсилання виконаного завдання (до чи після дедлайну);
- перевіряти, редагувати, коментувати відповіді студентів, ставити оцінку за роботу. У студентів також є можливість зворотного зв'язку з викладачем;
- усі бали можна побачити в таблиці.

Додаткові програми, які дозволяють зробити навчання цікавішим:
Wordwall - платформа для створення навчальних ігор. Canva - шаблони для цікавого візуального оформлення презентацій, брошур тощо.

Асистент кафедри тюркології Ірина Демірезен викладає азербайджанську та османську мови. Вона розповіла про Skype як ресурс для онлайн-навчання та комунікації зі студентами. Зокрема, у цій програмі можна:
- створювати групи і додавати студентів;
- створити розклад занять певної групи зі сповіщеннями про початок заняття; поширювати файли більшості форматів (картинки, текстові документи, аудіо- та відеофайли;
- використовувати екран як дошку.

Ірина Демірезен згадала популярні месенджери (наприклад, Telegram) як засіб зв’язку з групами. Викладач використовує також веб-ресурс Google forms для аудіювання студентів.

Маєте що сказати про ваше дистанційне навчання? Заповнюйте форму: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeAMks09mpr3EvTCxdTqGlgH5Srx5lz...

Категорії: