Аналіз та пропозиції щодо дистанційного навчання від студентів-іноземців Інституту філології

8-12 квітня 2020 року кафедра української та російської мов як іноземних Інституту філології КНУ провела анкетування іноземних студентів, які навчаються за освітньою програмою «Російська мова та переклад (для іноземців)». Мета опитування – аналіз проблем дистанційного навчання у період карантину.

В анонімному опитуванні з використанням онлайн-сервісу Google forms взяли участь 64 студенти-іноземці І-ІV курсів.

Опитування засвідчило: попри деякі комунікаційні та технічні труднощі, більшість студентів доволі високо оцінюють організацію навчального процесу в дистанційній формі. За п’ятибальною шкалою 39 % студентів цілком задоволені, 37,5 % – задоволені, 19 % дають середню оцінку, двоє студентів незадоволені й один абсолютно незадоволений. 64 % студентів не мають жодних проблем у використанні дистанційних технологій, хоча 18 % скаржаться на нестабільний Інтернет, а дехто не має комп’ютера чи планшета.

Для викладачів вагомими є конкретні пропозиції та висловлені студентами міркування щодо дистанційного навчання. Деякі зауваження та загальні результати анкетування можна переглянути у прикріпленому файлі.

Інформацію надала доцент кафедри української та російської мов як іноземних Ірина Прожогіна

Категорії: 
Додані файли: