Зустріч Клубу американських студій

12 грудня в Інституті філології виступив радник з питань преси, освіти та культури Девід Майк Рейнерт. Розповідав про тенденції роботи ЗМІ Сполучених Штатів Америки. Гість заглибився в історію виникнення та розвиток медіа у США, значення та актуальність їх у сучасному житті американців. Про розвиток цифрових носіїв інформації було представлено у презентації пана Рейнерта. Спікер пояснив їх вплив на традиційні медіа (перехід на персоналізовані новини, що надходять безпосередньо на телефони користувачів), а також про перехід рекламників на цифрові платформи. Радник поспілкувався зі студентами, запитуючи, чи подібні тенденції американських ЗМІ до українських.

Під час зустрічі викликали дискусію такі запитання:
- Як змістилась увага рекламодавців?
- Хто відповідальний за зниження продажів друкованих ЗМІ - споживач чи рекламодавець?
- Чи можуть серйозні фейки вплинути на рівень довіри до медіа та в подальшому до зменшення впливу цифрових засобів масової інформації?

Інформацію надала Анна Карабан, Центр англійської мови та інформації.

Фото - Валерій Попов

Категорії: