Фахівці зі стилістики провели тренінг для молоді столиці

21 лютого для молоді столиці у Київському Палаці дітей та юнацтва в інформаційно-творчому агентстві «ЮН-ПРЕС» відбувся тренінг «Українська мова в соціальній комунікації». Обговорювали актуальні питання динаміки української мови в різних сферах суспільного життя – медіа, бізнесі, політиці. Запрошеними спікерами були викладачі кафедри стилістики та мовної комунікації Інституту філології – к.філол.н., доц. Лариса Шулінова та к.філол.н., доц. Дмитро Дергач. Фахівці разом із молоддю шукали відповіді на такі запитання: Як зробити медійний текст цікавим та інформативним? Від чого залежить добір слів у соціальній комунікації? Які форми та ресурси медійного слова сьогодні більш переконливі – друковані чи електронні? Що таке інформаційний привід і чому він важливий для успішності соціальної комунікації?

За словами спікерів: «Ми стисло намагаємося окреслити актуальні на сьогодні проблеми навчання української мови в Україні, послідовне і цілеспрямоване вирішення яких сприятиме досягненню основної мети – зберегти престиж української мови, мови Шевченка і Франка, мови наших предків, для прийдешніх поколінь національно-свідомих українців».

Також тренери провели практичні заняття щодо просування та написання текстів у соціальних мережах. Для столичної молоді діалог був цікавим, актуальним, корисним та ефективним.

Категорії: