Олександр Михед: «У світі все на стільки перемішалося, що література вже не існує сама по собі»

Про кураторські проекти, про критику і літературознавство, про реальність і реаліті, про архетип жінки, синергію мистецтва і науки т втілення діяльності в нон-фікшн із зацікавленням дізнавалися присутні на авторській зустрічі із Олександром Михедом 9 листопада в Інституті філології.
Олександр Михед на зустрічі зі студентами поговорив про реалії новітнього літературознавства: «Я думаю, що в сучасному світі все на стільки перемішалося, що література, мовознавство вже не існує сама по собі. І як би світ не намагався диференціювати нас по окремих спеціальностях і напрямках, філологія має існувати у ширшій системі координат, інтердисциплінарній взаємодії. Одну із оптик, яку я знайшов для себе – взаємодія із сучасним мистецтвом».
Присутність мистецтва в літературних текстах можна спостерігати у всіх книгах автора: друкований текст мультимедійного проекту «АмнезіЯ», іконічність символу в збірці оповідань «Понтиїзм», психотриллері «Астра», арт-бук «Мороки» і нон-фікшн «Бачити, щоб бути побаченим». Кожна із книг-обкладинок творилася в двох напрямках співпраці з художником – створення візуального образу-символу та конструювання цілого світу.
Гармонійним вступом до зустрічі була лекція про перформанс, синтез мистецтв Анастасії Євдокимової, яка виступає куратором книги Олександра Михеда «Мороки». Випускниця Інституту філології на запрошення викладачки Ірини Забіяки, проговорила зі студентами освітньої програми «літературно-мистецька аналітика» основні механізми перформативного мистецтва.
На зустрічі Олександр Михед на прикладі арт-буку «Мороки» неодноразово наголошував, що в Україні є видавці, готові до експериментів з формою та змістом.
Тема зустрічі показала актуальність поєднання науки, мистецтва та літератури в сучасному світі.

Каріна Дорошенко,
фото - Валерій Попов

Категорії: